آیا اپل جای خود را به شیائومی خواهدداد؟

 با توجه به آنکه طی چند سال اخیر گجت‌های پوشیدنی همچون ساعت‌های هوشمند از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده است، حالا به تازگی گزارش‌های جدیدی از سوی تحلیلگران در وب سایت phonearena منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل در سال آینده میلادی سهم خود را در بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند تا حد زیادی از دست خواهد داد و این مساله در سه ماه دوم سال ۲۰۱۹ بیشتر محسوس می‌شود. این در حالی است که پیش‌تر، برخی از کارشناسان برآورد کرده بودند که دو شرکت اپل و شیائومی بر بازار گجت‌های هوشمند پوشیدنی سلطه پیدا خواهند کرد.

محققان فعال در موسسه تحقیقاتی IDC همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که بالغ بر ۱۹۰ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی هوشمند در سال ۲۰۲۲ میلادی به فروش خواهد رسید، این در حالی است که بازار گوشی‌های هوشمند به شدت در حال رفتن به سمت و سوی رکود است و پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده نیز این روند کم و بیش ادامه پیدا کند. ساعت‌ها، مچ‌بندهای ورزشی و عینک‌های هوشمند همگی از نمونه‌های موفق و پرفروش بازار گجت‌های پوشیدنی هستند که توانسته‌اند سهم قابل‌توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند و توجه خیل عظیمی از کاربران محصولات فناوری را به سمت و سوی خود جلب کنند. یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی هوشمند، ساعت‌های هوشمند نظیر اپل واچ و همچنین ساعت‌های می، برند شیائومی است؛ به‌گونه‌ای که با گسترش و افزایش استقبال کاربران از آن، پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آتی جای ساعت‌های مکانیکی و معمول گذشته را بگیرد.

منبع:دنیای اقتصاد

    نظرات

    سفر در زمان
    فناوریهای برتر
    سفر در زمان
    تحقیقات جدید جامعه علمی را در مورد برگشت جریان زمان در سیستم‌های کوانتومی هیجان زده کرده است.
      2019-03-21 10:26:05
    پیوند اپلیکیشن ها
    تازه های فناوری
    پیوند اپلیکیشن ها
    موضع مارک زاکربرگ، مؤسس و مدیرعامل فیس‌بوک ،نشان می‌دهد این خبر صحت داشته و در آینده‌ای نزدیک به واقعیت خواهد پیوست.
      2019-03-15 08:04:00
    اینترنت دو تکه شده است
    فضای مجازی
    اینترنت دو تکه شده است
    در چین استفاده از گوگل به یک درصد نیز نمی‌رسد و این در حالی است که در اروپا ۹۵ درصد و در آمریکا ۸۷ درصد از کاربران از گوگل استفاده می‌کنند.
      2019-03-11 09:24:04
    کاربران فضای مجازی فریب نخورند
    دانش روز
    کاربران فضای مجازی فریب نخورند
    این روش، یکی از حملات سایبری شناخته شده مبتنی بر مهندسی اجتماعی است که با فریب دادن کاربران موردنظر ،اطلاعات محرمانه و خصوصی آنهاتوسط خودشان در اختیارعامل نفوذی قرار می گیرد.
      2019-03-09 16:06:00
    چالش مرموز
    خانواده
    چالش مرموز
    بهتر است پیش از هرگونه پیش داوری، خطرات موجود در فضای مجازی را بدرستی ارزیابی کرده و درباره خطراتی که هنوز تأیید نشده است اظهارنظر نکنیم.
      2019-03-05 10:15:00