کسب و کاری که حد و مرز نمی شناسد

 تازه‌ترین آمارهای منتشرشده نشان می‌دهد که تولیدکنندگان محتوا در ایالات‌متحده آمریکا هفت میلیارد دلار از پلت‌فرم شبکه‌های اجتماعی نظیر یوتیوب و اینستاگرام درآمد کسب کرده‌اند. با توجه به افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی تصویر و ویدئو محور همچون یوتیوب و اینستاگرام، بسیاری از کاربران به تولید محتواهای موردعلاقه عموم کاربران نظیر ویدئوهای آموزشی، ماجراجویانه، تفریحی و غیره روی آورده و مورد استقبال بی‌نظیر کاربران در این پلتفرم های اجتماعی قرار گرفته‌اند.

تولیدکنندگان محتوا در آمریکا با تولید ویدئو و تصاویر مختلف، جذاب و منحصربه‌فرد توانسته‌اند درآمدزایی قابل‌توجهی را برای خود به ارمغان بیاورند به گونه‌ای که گفته می‌شود آنها موفق شده‌اند هفت میلیارد دلار از تولید محتوا در فضای اینترنتی و مجازی به‌دست بیاورند. این هفت میلیارد دلار درآمد توسط ۱۷ میلیون تولیدکننده محتوای آمریکایی به دست آمده است. بیشتر محتواهای موردعلاقه و استقبال کاربران مربوط به ویدئوهای آموزشی به‌خصوص در بخش آموزش و یادگیری زبان، آرایشی، بهداشتی و زیبایی و همچنین تناسب اندام و فیتنس بوده است.

منبع:دنیای اقتصاد به نفل از ایسنا

    نظرات

    سفر در زمان
    فناوریهای برتر
    سفر در زمان
    تحقیقات جدید جامعه علمی را در مورد برگشت جریان زمان در سیستم‌های کوانتومی هیجان زده کرده است.
      2019-03-21 10:26:05
    پیوند اپلیکیشن ها
    تازه های فناوری
    پیوند اپلیکیشن ها
    موضع مارک زاکربرگ، مؤسس و مدیرعامل فیس‌بوک ،نشان می‌دهد این خبر صحت داشته و در آینده‌ای نزدیک به واقعیت خواهد پیوست.
      2019-03-15 08:04:00
    اینترنت دو تکه شده است
    فضای مجازی
    اینترنت دو تکه شده است
    در چین استفاده از گوگل به یک درصد نیز نمی‌رسد و این در حالی است که در اروپا ۹۵ درصد و در آمریکا ۸۷ درصد از کاربران از گوگل استفاده می‌کنند.
      2019-03-11 09:24:04
    کاربران فضای مجازی فریب نخورند
    دانش روز
    کاربران فضای مجازی فریب نخورند
    این روش، یکی از حملات سایبری شناخته شده مبتنی بر مهندسی اجتماعی است که با فریب دادن کاربران موردنظر ،اطلاعات محرمانه و خصوصی آنهاتوسط خودشان در اختیارعامل نفوذی قرار می گیرد.
      2019-03-09 16:06:00
    چالش مرموز
    خانواده
    چالش مرموز
    بهتر است پیش از هرگونه پیش داوری، خطرات موجود در فضای مجازی را بدرستی ارزیابی کرده و درباره خطراتی که هنوز تأیید نشده است اظهارنظر نکنیم.
      2019-03-05 10:15:00