باید مطمئن باشید مشتریان شما بیش‌ترین سود را می‌برند

اگر درباره خدمات مشتریان خود دچار مشکل شده‌اید و به یک کمک برای پیداکردن جهت درست نیاز دارید؛ می‌توانید نکات زیادی از رهبران بزرگ دنیا یاد بگیرید. در نوشتار زیر چند نکته درباره خدمات مشتریان از رهبران بزرگ دنیا که با چالش‌های مشابه شما روبه‌رو شده‌اند آورده شده است:

شناخت مشتریان
اگر می‌خواهید در ارائه خدمات به مشتری عالی باشید، باید مشتریان را بشناسید و چیزی را که در آن شرایط به آن احتیاج دارند به آنها ارائه دهید. این وظیفه کارکنان است که یک تجربه عالی برای مشتریان به وجود آورند و حتی بتوانند احساسات آنها را بفهمند و آن را تنظیم کنند.
ارائه خدمات سریع
در اکثر موارد ارزش خدمات مشتری کاهش می‌یابد. با وجود تمام تکنولوژی‌های موجود در دنیای امروز، بسیاری از شرکت‌ها هنگام ارائه به موقع خدمات به مشتریان خسته می‌شوند. برای اینکه مشتریان شما همیشه شاد باشند، مطمئن شوید که کارکنان شما خدمات سریعی را ارائه می‌دهند. سخت کار کنید و برای هر مشکلی قبل از اینکه دیگران متوجه آن شوند راه‌حلی پیدا کنید.
گوش دادن به پیشنهادات
برخی از رهبران بزرگ دنیا معتقدنند که مشتریان آنها بهترین نوآوران آنها هستند. بازخورد مشتری با ارزش‌ترین اطلاعات برای برنامه‌نویسی UI و بهبود ویژگی‌ها است.
در دسترس بودن
برخی از رهبران معتقدند که در دسترس بودن و شفافیت کلیدهای اصلی موفقیت هستند. اگر در دسترس نباشید ممکن است در بازه‌ای از زمان بتوانید خدمات مشتری خوبی ارائه دهید؛ اما باز هم شکست خواهید خورد. مشتریان شما باید مطمئن باشند که از راه‌های مختلف مانند ایمیل و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند با شما در ارتباط باشند.
فعال بودن
ارائه خدمات مشتری قوی نتیجه فعال بودن است. تیم خود را تشویق کنید تا به طور فعال بازخورد مشتریان را دنبال کنند و قبل از اینکه مشتریان از مشکل به وجود آمده نا امید شوند؛ با ابتکار خود آن را حل کنند. اگر به مشتریان خود نشان دهید که برای شما با ارزش‌اند و مراقب همه‌چیز هستید؛ می‌توانید یک تجربه بالقوه منفی را به یک مشتری وفادار تبدیل کنید.
اندازه‌گیری موفقیت تیم بر اساس موفقیت مشتری
رضایت مشتری یک معیار مناسب برای اندازه‌گیری میزان کیفیت خدمات مشتریان کسب‌وکار شما است. این موفقیت تیم شماست که مطمئن باشید مشتریان شما بیش‌ترین سود را می‌برند.

منبع:http://kasbokarnews.ir

    نظرات

    "تخریب خلاقانه"در سیلیکون ولی
    شرکت ها و برندها
    "تخریب خلاقانه"در سیلیکون ولی
    اگرچه سیلیکون ولی، دستاوردهای تحول آفرینی زیادی را به دنیای دیجیتال عرضه کرده، اما به طور خطرناکی به یک کارخانه تک محصولی مردان سفیدپوست و نخبه کامپیوتر تبدیل شده است.
      2018-10-05 16:25:00
    کناره گیری ایلان ماسک
    شخصیت ها
    کناره گیری ایلان ماسک
    اگر توافق به‌دست آمده طبق برنامه پیش برود، ماسک باید ظرف 45 روز از مقام ریاست هیئت مدیره کناره‌گیری کند و حداقل تا سه سال بعد از آن نمی‌تواند برای این پست انتخاب شود.
      2018-10-02 07:40:09
    استارتاپ ناب ،جذاب‌ترین بازیگر دنیای کارآفرینی
    تازه های کسب و کار
    استارتاپ ناب ،جذاب‌ترین بازیگر دنیای کارآفرینی
    این متدولوژی به شما می‌گوید، فرآیند آزمایش را به جای برنامه‌ریزی سنگین، بازخورد مشتری را به جای شهود و طراحی تکرار شدنی را به جای راه‌کار سنتی توسعه "طرحی کامل و عالی در ابتدا" مورد استفاده قرار دهید.
      2018-10-02 06:58:00
    آسیب شناسی استارتاپی
    استارتاپ ها
    آسیب شناسی استارتاپی
    استارت‌آپ‌هایی که شکست می‌خورند، سرمایه‌هایی که هدر می‌روند، عمرهایی که تلف می‌شوند...شور عشق به استارت‌آپ... آیا شور آن درآمده است!؟
      2018-09-30 07:07:00
    اینترنت امریکایی ،یااینترنت چینی
    اینترنت
    اینترنت امریکایی ،یااینترنت چینی
    به نظر می‌رسد تقابل و جنگ تجاری میان چین و آمریکا به حوزه فناوری ارتباطات و تکنولوژی نیز کشانده شده و شرکت‌های فعال در این زمینه را نیز به زودی درگیر خود خواهد کرد.
      2018-09-30 07:04:00
    فرمان سایبری ترامپ
    جامعه
    فرمان سایبری ترامپ
    استراتژی جدید سایبری امریکا در یک سند 40صفحه‌ای مشخص شده است؛ سندی که نشان می‌دهد ایالات متحده چه برنامه‌ای برای جنگ سایبری با رقبا دارد.
      2018-09-29 10:01:00