باید مطمئن باشید مشتریان شما بیش‌ترین سود را می‌برند

اگر درباره خدمات مشتریان خود دچار مشکل شده‌اید و به یک کمک برای پیداکردن جهت درست نیاز دارید؛ می‌توانید نکات زیادی از رهبران بزرگ دنیا یاد بگیرید. در نوشتار زیر چند نکته درباره خدمات مشتریان از رهبران بزرگ دنیا که با چالش‌های مشابه شما روبه‌رو شده‌اند آورده شده است:

شناخت مشتریان
اگر می‌خواهید در ارائه خدمات به مشتری عالی باشید، باید مشتریان را بشناسید و چیزی را که در آن شرایط به آن احتیاج دارند به آنها ارائه دهید. این وظیفه کارکنان است که یک تجربه عالی برای مشتریان به وجود آورند و حتی بتوانند احساسات آنها را بفهمند و آن را تنظیم کنند.
ارائه خدمات سریع
در اکثر موارد ارزش خدمات مشتری کاهش می‌یابد. با وجود تمام تکنولوژی‌های موجود در دنیای امروز، بسیاری از شرکت‌ها هنگام ارائه به موقع خدمات به مشتریان خسته می‌شوند. برای اینکه مشتریان شما همیشه شاد باشند، مطمئن شوید که کارکنان شما خدمات سریعی را ارائه می‌دهند. سخت کار کنید و برای هر مشکلی قبل از اینکه دیگران متوجه آن شوند راه‌حلی پیدا کنید.
گوش دادن به پیشنهادات
برخی از رهبران بزرگ دنیا معتقدنند که مشتریان آنها بهترین نوآوران آنها هستند. بازخورد مشتری با ارزش‌ترین اطلاعات برای برنامه‌نویسی UI و بهبود ویژگی‌ها است.
در دسترس بودن
برخی از رهبران معتقدند که در دسترس بودن و شفافیت کلیدهای اصلی موفقیت هستند. اگر در دسترس نباشید ممکن است در بازه‌ای از زمان بتوانید خدمات مشتری خوبی ارائه دهید؛ اما باز هم شکست خواهید خورد. مشتریان شما باید مطمئن باشند که از راه‌های مختلف مانند ایمیل و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند با شما در ارتباط باشند.
فعال بودن
ارائه خدمات مشتری قوی نتیجه فعال بودن است. تیم خود را تشویق کنید تا به طور فعال بازخورد مشتریان را دنبال کنند و قبل از اینکه مشتریان از مشکل به وجود آمده نا امید شوند؛ با ابتکار خود آن را حل کنند. اگر به مشتریان خود نشان دهید که برای شما با ارزش‌اند و مراقب همه‌چیز هستید؛ می‌توانید یک تجربه بالقوه منفی را به یک مشتری وفادار تبدیل کنید.
اندازه‌گیری موفقیت تیم بر اساس موفقیت مشتری
رضایت مشتری یک معیار مناسب برای اندازه‌گیری میزان کیفیت خدمات مشتریان کسب‌وکار شما است. این موفقیت تیم شماست که مطمئن باشید مشتریان شما بیش‌ترین سود را می‌برند.

منبع:http://kasbokarnews.ir

    نظرات

    نگاه خریداران!
    بازاریابی و بازارسازی
    نگاه خریداران!
    در حالی که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در حال افزایش قابلیت‌های تکنولوژیکی محصولات خود برای بازاریابی بیشتر هستند،خریداران اما نگاه متفاوتی دارند.
      2019-02-22 07:40:00
    میراث دیجیتال
    تازه های کسب و کار
    میراث دیجیتال
    باید نسبت به شرکت‌هایی که در صنعت «زندگی دیجیتال بعد از مرگ» فعالیت می‌کنند، هوشیار باشیم و آن‌ها را زیر نظر داشته باشیم.
      2019-02-20 09:08:43
    زنگ ها به صدا در می آیند
    جامعه
    زنگ ها به صدا در می آیند
    بسیاری از کارشناسان و منتقدان در چین بر این باورند که توسعه این فناوری می‌تواند منجر به وقوع جنگ جهانی سوم شود.
      2019-02-14 09:09:00
    رمز گشایی از موفقیت نادلا
    شخصیت ها
    رمز گشایی از موفقیت نادلا
    در ایالت (Andhra Pradesh یکی از ۲۹ ایالت هند) و شهر Anantapur در هندوستان متولد شد. پدر او یک کارمند ساده در دولت و بخش خدمات اداری هند بود.
      2019-02-08 18:45:00
    چالش قیمت در اپل
    شرکت ها و برندها
    چالش قیمت در اپل
    تیم کوک اعلام کرده است که قیمت گوشی‌های آیفون در برخی از کشورها تحت‌تاثیر تقویت نرخ دلار بیشتر از سایر نقاط جهان شده است .
      2019-02-03 17:15:00