شرکت‌های تبلیغاتی از تلویزیون به سوی رسانه‌ های دیجیتال سوئیچ خواهند کرد

موسسه PwC با همکاری Super Awesome در تحقیق جدید نشان دادند بازار تبلیغات دیجیتال برای کودکان به طور مستقیم تا سال 2019 درآمدی معادل 1.2 میلیارد دلار پیدا خواهد کرد.

در گذشته هزینه های تبلیغاتی مستقیم برای کودکان، در تلویزیون انجام می‌شد اما حالا کودکان زیر 13 سال به عنوان کاربران ابزارهای مختلف دیجیتال مورد هدف شرکت‌های تبلیغاتی قرار گرفته و تبلیغات مستقیم روی گیمِ در حال بازی روی تبلت و موبایل، در کنار پی‌سی تعریف شده است.

گزارش مذکور بازار آمریکا و انگلیس را سنجیده است که به گفته مارک مایتلند از PwC پیش‌بینی می‌شود بازار تبلیغات دیجیتال تا سال 2019 با 28 درصد رشد روبرو شود.

به گفته وی برندهای متنوعی وارد این بازار شده و رشد سالانه 25 درصد حتمی است.

برنامه‌نویسی برای پلتفرم‌های تبلیغاتی کودکان روی انواع ابزارهای دیجیتال نیز رشد خوبی خواهد داشت و شرکت‌های بیشتری وارد این حوزه می شوند.

افرادی مانند دیلان کالینز از SuperAwesome نیز معتقدند شرکت‌های تبلیغاتی از تلویزیون به سوی رسانه‌ های دیجیتال سوئیچ خواهند کرد.

منبع:http://www.khabaronline.ir

    نظرات

    ویژگی های جذاب دربازار استارت‌آپ‌ها
    بازاریابی و بازارسازی
    ویژگی های جذاب دربازار استارت‌آپ‌ها
    با اینکه کمی بیش از دو دهه از شکل‌گیری اینترنت می‌گذرد اما به‌قدری اقتصاد مبتنی بر آن رو به رشد بوده که صاحب‌نظران به‌صورت جداگانه و تحت بخشی با عنوان «اقتصاد دیجیتال» به مطالعه و بررسی آن می‌پردازند.
      2018-01-14 19:32:00
    اگر تلگرام نه،پس چه؟
    رسانه های اجتماعی
    اگر تلگرام نه،پس چه؟
    اگر فیلترینگ تلگرام هم‌چنان ادامه داشته باشد اولین گزینه در شرایط فعلی که جایگزین مناسبی وجود ندارد، تلگرام به علاوه فیلترشکن است که اکنون هم این اتفاق افتاده است.
      2018-01-11 18:30:00