LG یادگیری عمیق را بر پایه فناوری هوش مصنوعی توسعه می دهد

ال‌جی قصد دارد تا فناوری‌های نسل بعد مثل هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی(Machine Learning )، کلان داده(Big Data) و غیره را بیشتر در کسب‌وکار و مدیریت خود به کار گیرد و در کنار آن همکاری خود با دیگر سازمان‌ها را بیشتر کند. فناوری هوش مصنوعی منحصربه‌فرد ال‌جی که مبتنی بر یادگیری عمیق است در راستای افزایش سرعت تولید محصولات جدید و بسیار نوآورانه، توسعه پیدا کرده است.

ال‌جی با حرکت در راستای برترین قابلیت‌های هوش مصنوعی، ربات‌ CLOi خود را در CES 2018 عرضه کرد. ربات CLOi  ال‌جی در حالی که همگام با جدیدترین فناوری‌ها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی حرکت می‌کند، در نمایشگاه اخیر Innofest 2018 در منطقه خاورمیانه و آفریقا رونمایی شد و توجه و علاقه بسیاری را به خود جلب کرد.

CLOi Hub Bot_01

شرکت ال‌جی اعلام کرد  ایحاد برند ThinQ به منظور شناسایی  تمام لوازم‌خانگی، لوازم الکتریکی مصرفی و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2018، بوده است . همه محصولات و خدمات LG ThinQ می‌توانند از یادگیری عمیق استفاده کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌توانند با محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت‌های همکار ال‌جی نیز ارتباط برقرار کرده و با فناوری یادگیری عمیق ال‌جی (DeepThinQ) هم سازگار شوند.

طبق آخرین گزارش IDC، انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا روی سیستم هوش مصنوعی به بیش از 114 میلیون دلار در سال 2021 برسد. همچنین موسسه Gartner گزارش داده است که بین سه تا پنج سال آینده حدود 50 درصد تعاملات تحلیلی به وسیله هوش مصنوعی انجام می‌شود.

CLOi Hub Bot_02

CLOi Hub Bot_03

به علاوه به استناد گزارش مجمع اقتصاد جهانی در سال 2017، جوانان در خاورمیانه و آفریقای شمالی انتظار دارند انقلاب چهارم صنعتی تاثیر بسزایی در نحوه کار کردن و زندگی روزمره‌شان داشته باشد. در عین حال بر اساس تحقیقات انجمن اقتصاد جهانی،  بسیاری از اینکه در آینده‌، ربات‌ها در کنار انسان‌ها کار کنند احساس راحتی دارند و مشکلی از این بابت ندارند.

آقای کوین چا، مدیر  منطقه خاورمیانه و آفریقای ال‌جی می‌گوید: انتظار می‌رود پیشرفت هوش مصنوعی و رباتیک تحولی در سبک زندگی و صنعت در سرتاسر دنیا به وجود آورد و در نهایت تجربه زندگی انسان‌ها را بهبود دهد. آن هم از طریق انجام کارهای تکراری در محل کار گرفته تا از بین بردن کارهای قدیمی و عذاب‌آور مثل تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی و غیره. ما مطمئنیم مشتریان در این منطقه به خوبی شاهد ارزشی که محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی ما در زندگی آنها ایجاد می‌کنند خواهند بود. محصولاتی که چه برای آنها و چه برای همکاران تجاری ما و فروشندگان مثمر ثمر خواهد بود.

هدف برند ThinQ توجه به این نکته است که محصولات هوشمند ال‌جی همیشه به شما فکر می‌کنند تا زندگی شما را بهتر کنند. با توجه به اینکه هوش مصنوعی آینده فناوری را تشکیل می‌دهد، ال‌جی تلاش می‌کند تا این فناوری را بیشتر قابل دسترس کرده و وجه تهدید‌آمیز آن را کم‌رنگ‌تر کند.

فناوری DeepThinQ 1.0 که سال پیش با احداث لابراتور  هوش مصنوعی ال‌جی در کره توسعه پیدا کرد.  لابراتوری که هدف آن افزایش سرعت تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی است. این پلتفرم به راحتی اجازه می‌دهد قابلیت هوش مصنوعی را در طیف وسیعی از محصولات به کار گرفته و به توسعه‌دهندگان محصولات ال‌جی اجازه می‌دهد از فناوری یادگیری عمیق در محصولات آینده این شرکت استفاده کنند. در راستای استراتژی به اشتراک‌گذاری فناوری برند ThinQ ، محصولات ال‌جی که از DeepThinQ بهره می‌برند ( از موبایل گرفته تا لوازم‌خانگی) با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی و میزبانی از فناوری‌ها و راه‌حل‌ها، بهترین تجربه کاربری را فراهم می‌کنند.

آقای Derek Sim، مدیر بازاریابی ال‌جی در خاورمیانه و آفریقا می‌گوید: ال‌جی خود را متعهد می‌‌داند تا ارزشمندی محصولاتش را با هوش مصنوعی تقویت کند. ماموریت جهانی ما این است که به زندگی مردم ارزشی اضافه کنیم و به شدت معتقدیم که سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های جدید کمک بسیاری برای رسیدن به این هدف می‌کند. ما بسیار مشتاقیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چگونه می‌توانیم به مشتریان‌ ارزشمندمان کمک کنیم تا در سال آینده بهره‌وری بیشتری در زندگی‌شان داشته باشند.

فناوری DeepThinQ از همین حالا با محصولات خاصی در حال شکل‌دهی بخش تجاری و خانگی است. در فرودگاه بین‌المللی Incheon کره، ربات راهنمای فرودگاه ال‌جی LG’s Airport Guide))، از قابلیت کاهش سر و صدای محیط برای بهبود عملکرد سیستم تشخیص صدا استفاده کرده و بهتر می‌تواند نیاز مشتریان را متوجه شود. ربات جاروبرقی ال‌جی، تفاوت بین صندلی و حیوان خانگی را تشخیص داده و بر اساس آن حرکت می‌کند. آشپزخانه نیز با دارا بودن لوازمی مثل یخچال  InstaView ThinQ، اجاق‌گازEasyClean  و ماشین ظرف‌شویی QuadWash ال‌جی علاوه بر افزایش بازده و کارایی به شما اجازه می‌دهد بدون استرس و نیاز به استفاده از دست، غذای روزانه خود را آماده کنید و به علاوه زمان بیشتری را به خود و خانواده اختصاص دهید.

شرکت ال‌جی با عرضه ابزار توسعه هوش مصنوعی خود در همه بخش‌های تجاری ال‌جی در حال توسعه یادگیری عمیق بر پایه فناوری هوش مصنوعی است تا سرعت تولید محصولات جدید مجهز به آخرین فناوری‌های روز را افزایش دهد.

منبع:اقتصاد آنلاین

 
 

ال‌جی با رونمایی از ربات‌ CLOi مشتریان منطقه خاورمیانه و آفریقا را شگفت‌زده کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، ال‌جی قصد دارد تا فناوری‌های نسل بعد مثل هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی(Machine Learning )، کلان داده(Big Data) و غیره را بیشتر در کسب‌وکار و مدیریت خود به کار گیرد و در کنار آن همکاری خود با دیگر سازمان‌ها را بیشتر کند. فناوری هوش مصنوعی منحصربه‌فرد ال‌جی که مبتنی بر یادگیری عمیق است در راستای افزایش سرعت تولید محصولات جدید و بسیار نوآورانه، توسعه پیدا کرده است.

ال‌جی با حرکت در راستای برترین قابلیت‌های هوش مصنوعی، ربات‌ CLOi خود را در CES 2018 عرضه کرد. ربات CLOi  ال‌جی در حالی که همگام با جدیدترین فناوری‌ها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی حرکت می‌کند، در نمایشگاه اخیر Innofest 2018 در منطقه خاورمیانه و آفریقا رونمایی شد و توجه و علاقه بسیاری را به خود جلب کرد.

CLOi Hub Bot_01

شرکت ال‌جی اعلام کرد  ایحاد برند ThinQ را به منظور شناسایی  تمام لوازم‌خانگی، لوازم الکتریکی مصرفی و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2018، بوده است . همه محصولات و خدمات LG ThinQ می‌توانند از یادگیری عمیق استفاده کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌توانند با محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت‌های همکار ال‌جی نیز ارتباط برقرار کرده و با فناوری یادگیری عمیق ال‌جی (DeepThinQ) هم سازگار شوند.

طبق آخرین گزارش IDC، انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا روی سیستم هوش مصنوعی به بیش از 114 میلیون دلار در سال 2021 برسد. همچنین موسسه Gartner گزارش داده است که بین سه تا پنج سال آینده حدود 50 درصد تعاملات تحلیلی به وسیله هوش مصنوعی انجام می‌شود.

CLOi Hub Bot_02

CLOi Hub Bot_03

به علاوه به استناد گزارش مجمع اقتصاد جهانی در سال 2017، جوانان در خاورمیانه و آفریقای شمالی انتظار دارند انقلاب چهارم صنعتی تاثیر بسزایی در نحوه کار کردن و زندگی روزمره‌شان داشته باشد. در عین حال بر اساس تحقیقات انجمن اقتصاد جهانی،  بسیاری از اینکه در آینده‌، ربات‌ها در کنار انسان‌ها کار کنند احساس راحتی دارند و مشکلی از این بابت ندارند.

آقای کوین چا، مدیر  منطقه خاورمیانه و آفریقای ال‌جی می‌گوید: انتظار می‌رود پیشرفت هوش مصنوعی و رباتیک تحولی در سبک زندگی و صنعت در سرتاسر دنیا به وجود آورد و در نهایت تجربه زندگی انسان‌ها را بهبود دهد. آن هم از طریق انجام کارهای تکراری در محل کار گرفته تا از بین بردن کارهای قدیمی و عذاب‌آور مثل تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی و غیره. ما مطمئنیم مشتریان در این منطقه به خوبی شاهد ارزشی که محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی ما در زندگی آنها ایجاد می‌کنند خواهند بود. محصولاتی که چه برای آنها و چه برای همکاران تجاری ما و فروشندگان مثمر ثمر خواهد بود.

هدف برند ThinQ توجه به این نکته است که محصولات هوشمند ال‌جی همیشه به شما فکر می‌کنند تا زندگی شما را بهتر کنند. با توجه به اینکه هوش مصنوعی آینده فناوری را تشکیل می‌دهد، ال‌جی تلاش می‌کند تا این فناوری را بیشتر قابل دسترس کرده و وجه تهدید‌آمیز آن را کم‌رنگ‌تر کند.

فناوری DeepThinQ 1.0 که سال پیش با احداث لابراتور  هوش مصنوعی ال‌جی در کره توسعه پیدا کرد.  لابراتوری که هدف آن افزایش سرعت تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی است. این پلتفرم به راحتی اجازه می‌دهد قابلیت هوش مصنوعی را در طیف وسیعی از محصولات به کار گرفته و به توسعه‌دهندگان محصولات ال‌جی اجازه می‌دهد از فناوری یادگیری عمیق در محصولات آینده این شرکت استفاده کنند. در راستای استراتژی به اشتراک‌گذاری فناوری برند ThinQ ، محصولات ال‌جی که از DeepThinQ بهره می‌برند ( از موبایل گرفته تا لوازم‌خانگی) با استفاده از پلتفرم هوش مصنوعی و میزبانی از فناوری‌ها و راه‌حل‌ها، بهترین تجربه کاربری را فراهم می‌کنند.

آقای Derek Sim، مدیر بازاریابی ال‌جی در خاورمیانه و آفریقا می‌گوید: ال‌جی خود را متعهد می‌‌داند تا ارزشمندی محصولاتش را با هوش مصنوعی تقویت کند. ماموریت جهانی ما این است که به زندگی مردم ارزشی اضافه کنیم و به شدت معتقدیم که سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های جدید کمک بسیاری برای رسیدن به این هدف می‌کند. ما بسیار مشتاقیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چگونه می‌توانیم به مشتریان‌ ارزشمندمان کمک کنیم تا در سال آینده بهره‌وری بیشتری در زندگی‌شان داشته باشند.

فناوری DeepThinQ از همین حالا با محصولات خاصی در حال شکل‌دهی بخش تجاری و خانگی است. در فرودگاه بین‌المللی Incheon کره، ربات راهنمای فرودگاه ال‌جی LG’s Airport Guide))، از قابلیت کاهش سر و صدای محیط برای بهبود عملکرد سیستم تشخیص صدا استفاده کرده و بهتر می‌تواند نیاز مشتریان را متوجه شود. ربات جاروبرقی ال‌جی، تفاوت بین صندلی و حیوان خانگی را تشخیص داده و بر اساس آن حرکت می‌کند. آشپزخانه نیز با دارا بودن لوازمی مثل یخچال  InstaView ThinQ، اجاق‌گازEasyClean  و ماشین ظرف‌شویی QuadWash ال‌جی علاوه بر افزایش بازده و کارایی به شما اجازه می‌دهد بدون استرس و نیاز به استفاده از دست، غذای روزانه خود را آماده کنید و به علاوه زمان بیشتری را به خود و خانواده اختصاص دهید.

شرکت ال‌جی با عرضه ابزار توسعه هوش مصنوعی خود در همه بخش‌های تجاری ال‌جی در حال توسعه یادگیری عمیق بر پایه فناوری هوش مصنوعی است تا سرعت تولید محصولات جدید مجهز به آخرین فناوری‌های روز را افزایش دهد.

    نظرات

    "شیائومی" ،قهرمانی رها ، نامنظم و بیش فعال
    شرکت ها و برندها
    "شیائومی" ،قهرمانی رها ، نامنظم و بیش فعال
    بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ که بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی هنوز به دنبال ایالت «اوتار پرادش» (ایالتی در هندوستان) روی نقشه بودند، این شرکت به بزرگ‌ترین شرکت عرضه‌کننده موبایل هوشمند در بازار هندوستان تبدیل شد.
      2018-06-16 12:40:00
    نیاز اینترنتی،چالش کسب و کارهای مدرن
    تازه های کسب و کار
    نیاز اینترنتی،چالش کسب و کارهای مدرن
    هر کسب‌وکار به یک پهنای‌باند مشخص نیاز دارد؛ نه بیشتر و نه کمتر. مدیران آنکسب‌وکار باید بتوانند این میزان پهنای‌باند مناسب را محاسبه و تقاضا بدهند تا به دردسر نیافتند. اما چگونه این پهنای‌باند مورد نیاز را برای هر کسب‌وکار محاسبه کنیم؟
      2018-06-15 16:00:00
    ترمیم شبکه جاده ای انگلستان زیر چترفناوری نوین
    دانش روز
    ترمیم شبکه جاده ای انگلستان زیر چترفناوری نوین
    پروفسور «مارک میودونیک» (Mark Miodownik)، استاد «کالج دانشگاهی لندن» (UCL) گفت: شبکه جاده‌ای انگلستان، به خاطر ناتمام ماندن تعمیرات، در حال تخریب است و مقامات محلی، برای ادامه کار، بودجه و نیروی انسانی کافی ندارند.
      2018-06-15 07:36:00
    اینستاگرام ، تحت تاثیر سیاست‌های شرکت مادر، درحال پیشروی است
    تازه های کسب و کار
    اینستاگرام ، تحت تاثیر سیاست‌های شرکت مادر، درحال پیشروی است
    صاحبان کسب و کار در صنعت پوشاک می‌توانند با ارسال تصاویری از البسه و پوشاک تولیدی خود به تبلیغ آن و قیمت‌گذاری دقیق برروی تصاویر پرداخته و کاربران نیز با لمس قیمت و لباس مذکور، مستقیما می‌توانند آن را به‌صورت اینترنتی خریداری کنند.
      2018-06-14 15:13:50
    قهرمان جام‌جهانی فوتبال 2018
    فرادانش
    قهرمان جام‌جهانی فوتبال 2018
    گلدمن‌ ساچزپیش‌بینی کرده است که تیم‌های ملی فرانسه، برزیل، پرتغال و آلمان در نیمه نهایی این مسابقات حضور دارند و بزریل و آلمان نیز در دیدار نهایی این بازی‌ها مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
      2018-06-13 15:05:35
    رکورد شکنی جدید "علی بابا"
    اقتصاد
    رکورد شکنی جدید "علی بابا"
    بزرگ‌ترین پلتفرم آنلاین نقل‌وانتقال مالی در چین، 14 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری را از سوی یک کمپانی خصوصی جذب کرد.
      2018-06-11 07:04:00
    6عادت ،6 درس
    شخصیت ها
    6عادت ،6 درس
    برنامه‌نویسانی که خود را با فناوری‌های جدیدتر سازگار می‌کنند، می‌توانند در کنار همتایان جدید خود کار کنند، در غیر این صورت آن‌ها نیز همانند فناوری که با آن کار می‌کنند، منسوخ و قدیمی می‌شوند.
      2018-06-10 16:58:00
    هوش مصنوعی در آستانه جهش
    تازه های فناوری
    هوش مصنوعی در آستانه جهش
    فناوری هوش مصنوعی به دلیل پردازش‌های سریع و مختلف، نیاز به محل ذخیره سازی با ظرفیت بسیار بالا دارد و از سوی دیگر سرعت ذخیره سازی نیز برای توسعه این فناوری بسیار با اهمیت است.
      2018-06-07 07:38:00