گوگل و وال مارت بدنبال شخصی‌سازی خرید برای کاربران هستند

به‌تازگی دو غول بزرگ تجاری یعنی گوگل و وال مارت به سراغ یک همکاری منحصربه‌فرد رفته‌ و قصد دارند تا با کمک یکدیگر، سیستم خرید از طریق سیستم‌های صوتی مشابه با ساختار آمازون را ایجاد کنند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت به سراغ ایجاد ساختار خرید صوتی رفته است، اما برخلاف آمازون، این کار را به‌تنهایی انجام نمی‌دهد.

وال مارت که بزرگ‌ترین فروشگاه خرده‌فروشی جهان به‌حساب می‌آید، برای این کار با شرکت گوگل همکاری خواهد داشت تا صدها هزار قلم جنس را از طریق دستیار هوشمند صوتی گوگل به فروش برساند، و طبیعی است که این رقابتی جدی با آمازون محسوب خواهد شد.

گفته می‌شود این قابلیت ویژه قراراست تا در پایان ماه سپتامبر (تابستان) عملیاتی شود و به کمک آن می‌توان تجربه خرید را برای هر کاربر شخصی‌سازی کرد.

مارک لور به‌عنوان مدیر اجرایی بخش کسب و کارتجارت الکترونیکی وال مارت دراین‌باره گفت: «خرید به کمک رابط صوتی در حال تبدیل شدن به یکی از موارد مهم در رفتار خرید کردن هر روزه همگان است.»

شایان‌ ذکر است که پیش‌ از این شرکت آمازون توانسته بود تا با کمک سیستم هوشمند آلکسا، ساختار خرید صوتی را به خانه مردم انتقال داده و تحولی بزرگ در این مسیر ایجاد کند.

منبع:شبکه خبری ICTPRESS

    نظرات

    انسان‌های هک شدنی
    فرادانش
    انسان‌های هک شدنی
    «جاناتان باتس» مدیر مرکز «سکیور سلوشنز» در کنفرانس سالانه «بلک هت» به‌صورت مستقیم نشان داد که چطور بدن یک بیمار می‌تواند هک شود و او را تا آستانه مرگ پیش ببرد.
      2018-08-17 18:17:00
    مقایسه تحلیلی سرویس های خدمات ابری در کشور
    رایانش ابری
    مقایسه تحلیلی سرویس های خدمات ابری در کشور
    اشنائی وضعیت خدمات ابری از آن جهت حائز اهمیت است که به شما (خریدار ایرانی که تصمیم می‌گیرید از شرکت‌های داخلی سرویس‌های مشابهی را خریداری کنید)، دید روشنی از نحوه سرویس‌دهی و تعهداتی را که شرکت‌ باید به آن پایبند باشد، ارائه می‌کند.
      2018-08-08 07:24:49