از قافله عقب نمانیم

 یک شرکت تجارت آنلاین خدمتی جدید ارائه کرده تا مشتریان بتوانند کالاهایی مانند آب پرتقال و مواد شوینده را در ظرف‌های چند بار مصرف در خانه خود تحویل بگیرند و به این ترتیب مصرف پلاستیک کمتر شود. یک شرکت خدمات تجارت آنلاین مشغول دیجیتالیزه کردن خدمت قدیمی ارسال کالاهایی مانند آب پرتقال، شامپو و مواد شوینده به درب خانه‌ها در محفظه‌های شیشه‌ای و فلزی است. این خدمت «لوپ» (Loop) نام گرفته و با هدف کاهش مصرف پلاستیک ارائه می‌شود و شرکت‌های بزرگی مانند کوکاکولا، پپسی و تسکو از آن پشتیبانی می‌کنند. کاربران این خدمت مذکور می‌توانند به‌طور آنلاین کالاهای مورد نظر خود را سفارش دهند، کالاهای مذکور در محفظه‌های شیشه‌ای و فلزی جلوی درب خانه مشتری تحویل می‌شود. این محفظه‌ها چند بار مصرف هستند. به عبارت دیگر مشتری پس از استفاده، آنها را تمیز می‌کند و تحویل می‌دهد و به این ترتیب می‌توان دوباره از آنها استفاده کرد.

منبع:مهر 

    نظرات

    نگاه خریداران!
    بازاریابی و بازارسازی
    نگاه خریداران!
    در حالی که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در حال افزایش قابلیت‌های تکنولوژیکی محصولات خود برای بازاریابی بیشتر هستند،خریداران اما نگاه متفاوتی دارند.
      2019-02-22 07:40:00
    میراث دیجیتال
    تازه های کسب و کار
    میراث دیجیتال
    باید نسبت به شرکت‌هایی که در صنعت «زندگی دیجیتال بعد از مرگ» فعالیت می‌کنند، هوشیار باشیم و آن‌ها را زیر نظر داشته باشیم.
      2019-02-20 09:08:43
    زنگ ها به صدا در می آیند
    جامعه
    زنگ ها به صدا در می آیند
    بسیاری از کارشناسان و منتقدان در چین بر این باورند که توسعه این فناوری می‌تواند منجر به وقوع جنگ جهانی سوم شود.
      2019-02-14 09:09:00
    رمز گشایی از موفقیت نادلا
    شخصیت ها
    رمز گشایی از موفقیت نادلا
    در ایالت (Andhra Pradesh یکی از ۲۹ ایالت هند) و شهر Anantapur در هندوستان متولد شد. پدر او یک کارمند ساده در دولت و بخش خدمات اداری هند بود.
      2019-02-08 18:45:00
    چالش قیمت در اپل
    شرکت ها و برندها
    چالش قیمت در اپل
    تیم کوک اعلام کرده است که قیمت گوشی‌های آیفون در برخی از کشورها تحت‌تاثیر تقویت نرخ دلار بیشتر از سایر نقاط جهان شده است .
      2019-02-03 17:15:00